|

عراقچی خیال مردم را راحت کرد | همسایه های ایران اجازه حمله هوایی اسرائیل را نمی دهند

عراقچی: تمام همسایگان ما به ما اطمینان دادند که اجازه نخواهند داد از خاک آنها علیه ایران استفاده شود ما از نزدیک تحرکات آمریکا در منطقه را رصد می کنیم.

سیاست عراقچی خیال مردم را راحت کرد | همسایه های ایران اجازه حمله هوایی اسرائیل را نمی دهند

منبع: مهر
کدخبر: 338697
  • کرامت سلیمی ارسالی در

    درگیری ایران و اسرائیل زمانی تمام می شود که رسانه های طراز اول همچون رسانه شما ب دون هعیچ ترس و واهمه ای موضوع سلاح هسته ای را زیر سوال ببرند و ان را به عنوان بز رگترین دروغ قرن افشا نمایند.

    در غیر این صورت به زودی شاهد ایرانی ویران خواهیم بود.

    جدیدا سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفتند که بمبارا ن مراکز به اصطلاح هسته ای نگران کننده نی ست.

    میدانید چرا؟؟؟؟

    دلیل اینکه از نظر سخنگوی سازما ن انرژی اتمی بمباران مراکز به اصطلاح هست ه ای نگران کننده نیست این است که ایشان م ی دانند که انرژی هسته ای و سلاح هسته ای موضوعاتی خیالی و یک نوع شبه علم هستند و وجود خارجی ندارند.

    در ای نده ای بسیار نزدیک دروغ بودن سلاح هسته ا ی افشا خواهد شد

    فقط موضو ع مهم این است که تمام کشورهای درگیر این دروغ نمی خواهند شروع کننده این افشاگری ب اشند و هر کشوری تلاش می کند کشورهای دیگر را وادار به افشاگری کند.

    هیچکس نمی داند که دقیقا تمام تبعات افش ای این دروغ چیست.و هر کشوری نگرانی خودش را دارد. جنگ اوکراین و موشک باران اسرائی ل توسط ایران به وضوح نشان می دهد که چنین سلاحی خیالیست و فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.

    به نظر شما اگ ر سلاح هسته ای واقعی بود اسرائیل اجازه م ی داد توسط ایران موشکباران شود و ایران ت هدید به تکرار ان نماید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ایا همین ضعف و استیصال اسرائی ل در پاسخگویی سریع به ایران نشانه غیر وا قعی بودن سلاح هسته ای نیست؟

    ایا همین موضوع که اسرائیل برای پاسخگو یی به ایران باید آویزان امریکا و اروپا ب اشد نشان از فریبکاری انها در وجود سلاحی به نام سلاح هسته ای نیست؟

ارسال نظر

 

آخرین اخبار