|
کدخبر: 81556

احتمال تغییر در برخی بند‌های رتبه‌بندی فرهنگیان

حاجی میرزایی با اشاره به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: مقرر شد در هیات ممیزه در صورت امکان تغییراتی برای اجرا اعمال شود.

گسترش‌نیوز: محسن حاجی میرزایی وزیر‌ آموزش و پرورش در مراسم یادبود عروج شهدای پرواز ۷۵۲ به ویژه فارغ التحصیلان سمپاد و دانش پژوهان المپیادی در باشگاه دانش‌پژوهان جوان با اشاره به اینکه ایران اکنون داغدار و شریک خانواده‌های این فرزندان است، بیان کرد: شهادت همه افراد به ویژه افرادی که دایره وجودی و تاثیرگذاری‌شان گسترش پیدا کرده و آینده کشور در دست آنهاست؛ بسیار سخت‌تر است.

حاجی‌میرزایی افزود: به عنوان وزیر آموزش و پرورش و به نمایندگی از این مجموعه بزرگ برای خانواده‌های آنها آرزوی صبر دارم؛ مرگ و زندگی برای انسان‌هاست و همان خدایی که خلق می‌کند، خدای موت هم است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از سنت‌های حاکم بر زندگی انسان‌ها سنجیدن انسان‌هاست، گفت: تا زمانی که ظرفیت‌های آنان آشکار شود، همه آنها در معرض سنجش و مورد آزمایش الهی هستند، این مصیبت‌ها هم برای سنجش ماست و کسانی موفق هستند که صبوری می‌کنند.

حاجی‌میرزایی به شهادت سردار سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: برای ما فقدان شهید سلیمانی بسیار دشوار بود، اما در برابر قضای الهی ناگزیر به رضایت هستیم و باید در انتظار صبح شکوفایی باشیم که این مسائل سنگین برای ما جبران شود.

در ادامه حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: این مجموعه به سازمان تبدیل شد و اساسنانه آن تصحیح و ابلاغ شده است علاوه بر آن ترکیب هیات امنای این سازمان هم مشخص است.

او مشکلات معلمان مدارس تیزهوشان اشاره و اظهار کرد: مسائلی از قبیل امکانات رفاهی و مسائل حق الزحمه را شاهد هستیم که امیدواریم بتوانیم کاستی‌ها را جبران کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره گلایه فرهنگیان نسبت به رتبه‌بندی گفت: فرهنگیان متناسب با رتبه تخصصی و علمی خود در ۵ گروه رتبه‌بندی شدند و افرادی که در گذشته رتبه‌هایی را دریافت کردند، بر اساس همان رتبه قبلی طرح برایشان اجرا می‌شود.

او تاکید کرد: این کار برای ۷۰۰ هزار معلم انجام شده است و هیچ کدام از افراد شرایط یکسانی ندارند با وجود روز گذشته استان‌ها با معاونت برنامه‌ریزی هماهنگی کردند و مقرر شد هیات ممیزه در صورت امکان در بخش‌هایی تغییر ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها