|
کدخبر: 82679

رفع ایرادات رتبه‌بندی فرهنگیان تا بهمن

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وعده محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش برای رفع همه ایرادات رتبه‌بندی فرهنگیان تا بهمن‌ماه در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد.

گسترش‌نیوز: سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۷ بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز مسئولان سازمان فضایی ایران از وزارت ارتباطات و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور مهمان کمیسیون بودند که گزارشی از فعالیت‌های ماهواره‌ای به نمایندگان ارائه شد که گزارش بسیار مثبت و امیدوارکننده‌ای بود.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه نشست امروز وزیر آموزش و پرورش جهت ارائه گزارش رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون حاضر شد که پس از نقطه نظرات نمایندگان درباره ایرادات این طرح، وزیر قول رفع همه مشکلات این طرح را تا پایان بهمن داد تا حقی از هیچ معلمی تضییع نشود.

وی اضافه کرد: در ادامه نشست امروز نیز آقایان حبیب اله دهمرده، سید احسن علوی، حسینعلی حاجی و محمد خدابخشی از وزیر آموزش و پرورش سئوالاتی داشتند که سئوال دهمرده نماینده زابل درباره عزل و نصب‌های معنادار در حوزه انتخابیه‌اش بود که دو هفته مهلت به وزیر برای پاسخ‌های مستند ارائه شد. همچنین علوی نماینده سنندج نیز درباره فضای نامناسب آموزشی و هوشمندسازی مدارس بود که از پاسخ وزیر قانع شد.

میرزاده افزود: حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر نیز درباره خلف وعده آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه‌‎اش بود که دو هفته مهلت برای تصمیم‌‎گیری در این رابطه به وزیر اعطا شد و نهایتا سئوال خدابخشی نماینده الیگودرز درباره برخورد نامناسب مسئولان آموزش و پرورش با خیرین مدرسه ساز و درمانگاه فرهنگیان بود که او نیز از پاسخ وزیر قانع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: همچنین بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تقاضای نماینده درخواست‌کننده به نشست هفته بعدی کمیسیون موکول شد.

منبع: پانا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها