|
کدخبر: 59118

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۹۸/۰۵/۰۱)

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا به شرح زیر است:

گسترش‌نیوز : هم‌اکنون هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی ۴میلیون و۲۶۷ هزار تومان نرخ خورده است.

نرخ طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با کاهش نسبت به دیروز به‌ارزش ۱۴۱۷.۴ دلار مبادله می‌شود.

در روزهای اخیر کاهش همزمان نرخ جهانی طلا با نرخ ارز در بازار داخلی، موجب شد تا نرخ طلا و سکه در بازار داخلی کاهش چشمگیری را تجربه کند.

به صورتی که هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار سبزه میدان از کانال ۴۰۰ هزاری به ۳۰۰ هزار تومان سقوط کرد هر چند طلا زمان زیادی در این کانال باقی نماند. سقوط آزاد قیمت‌ها در انواع سکه نیز مشهود بود به طوری که نرخ سکه طرح جدید از کانال ۴ میلیونی به ۳ میلیون برگشته بود.

البته کاهش قیمت‌ها در بازار خیلی دوام نداشت و از یکی دو روز قبل سیر صعودی قیمت‌ها آغاز شده است؛ ولی نکته مهم اینجاست که تکانه‌های شدید قیمتی در بازار طلا و ارز مشاهده نمی‌شود.

امروز در بازار سبزه‌میدان، نرخ طلا نسبت به روز کاری قبل، افزایش داشته است؛ هر گرم طلای ۱۸عیار با نرخ ۴۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴عیار با نرخ ۵۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان و هر مثقال طلا با نرخ یک میلیون و ۷۷۶ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

نرخ آن‌لاین طلا و سکه در بازار سبزه میدان

سکه‌فروشان سبزه‌میدان، امروز نرخ سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴میلیون و ۱۹۴ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی را ۲ میلیون و ۲۸۸هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را یک میلیون و ۴۵۹هزار تومان و سکه گرمی را ۹۶۹هزار تومان اعلام کرده‌اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها