|

فرصت استثنایی بازار ارز دیجیتال برای خرید آلت کوین | تون کوین در مرحله بعد غوغا می کند

مایکل فان د پوپه، تحلیلگر و معامله‌گر برجسته ارزهای دیجیتال، روز گذشته تحلیلی جامع در پلتفرم X منتشر کرد. او در این تحلیل بیان کرد که این ممکن است آخرین فرصت برای خرید آلت‌کوین‌ها با قیمت‌های بسیار ارزان باشد.

اقتصاد فرصت استثنایی بازار ارز دیجیتال برای خرید آلت کوین  | تون کوین در مرحله بعد غوغا می کند

فان د پوپه با اشاره به یک بازار صعودی قابل‌توجه که در آن سولانا عملکرد بسیار خوبی داشته و بیت‌کوین به بالاترین سطح تاریخی خود پیش از هاوینگ رسیده است، تصریح کرد که در این میان، آلت‌کوین‌ها سکوت کرده‌اند.در ادامه، وی نمودارهای سه آلت‌کوین تون کوین، دوج‌کوین و کاردانو را بررسی خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

قیمت تون کوین در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۸۲ دلار) به سمت بالا بازگشت‌ که نشان می‌دهد احساسات معامله‌گران مثبت باقی ‌مانده و آن‌ها در حال خرید در کف هستند.

نمودار-تون-کوین

 

گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت ‌۷.۶۷ دلار برسانند که احتمالا باعث فروش سنگین خرس‌ها خواهد شد. با این حال، اگر گاوها نیروی غالب میدان باشند، تون کوین می‌تواند مرحله بعدی روند صعودی خود را به سمت ۱۰ دلار آغاز کند.

اما در حال حاضر قیمت کاهش یافته و در حال نزدیک شدن به خط روند صعودی است. در صورتی که تون کوین به زیر این خط روند برسد، الگوی مثلث صعودی ‌باطل می‌شود. این امر ممکن است تون کوین را به ۶ دلار و متعاقباً ‌۵.۶۰ دلار برساند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) کاهش یافت و به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کرد. این امر نشان می‌دهد که قیمت ممکن است برای مدتی در محدوده ۰.۱۲ تا ۰.۱۸ دلار باقی بماند.

نمودار-دوج-کوین

شیب نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۵ دلار) و حرکت RSI در قلمرو منفی نشان می‌دهد که خرس‌ها در کوتاه‌مدت برتری خواهند داشت. به این ترتیب دوج کوین تا ۰.۱۴ دلار کاهش یافته و احتمالا پس از آن به ۰.۱۲ دلار سقوط کند.

بازگشت قدرتمند قیمت از ۰.۱۲ دلار بدان معناست که گاوها در سطوح پایین‌تر خریدار باقی می‌مانند. حرکت رونددار بعدی احتمالاً با شکست رو به بالای ۰.۱۸ دلار یا شکست رو به پایین ۰.۱۲ دلار آغاز خواهد شد. تا آن زمان، احتمالاً حرکات رنج و پرنوسان دوج کوین ادامه می‌یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

قیمت کاردانو در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) نوسانات شدیدی را پشت سر گذاشت و به دنبال آن در ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) به زیر الگوی مثلث متقارن سقوط کرد.

نمودار-کاردانو

گاوها تلاش کردند تا در ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) قیمت را به مثلث برگردانند، اما خرس‌ها در تلاش برای دفاع از این سطح هستند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۰.۴۲ دلار برسد، بدان معناست که خرس‌ها ‌حمایت را به مقاومت تبدیل کرده‌اند. این امر احتمال سقوط کاردانو به ۰.۳۵ دلار را افزایش می‌دهد.

برعکس، اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز در نمودار بالا، ۰.۴۶ دلار) برسانند، نشان می‌دهد که شکست رو به پایین قیمت احتمالا یک تله خرسی بوده است. سپس کاردانو می تواند تا مقاومت الگوی مثلث رشد کند.

 

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 328637

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین