|
کدخبر: 46252

برگزاری کنفرانس بزرگ صنعت نمایشگاهی در سومین روز Expo Show

گسترش نیوز - روز چهارم اسفندماه همزمان با سومین روز از برگزاری دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی کشور، همزمان کنفرانس صنعت نمایشگاهی نیز در سالن کنفرانس شماره یک واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران و با حضور مقامات کشوری و تمامی دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی کشور برگزار خواهد شد.

amoli.jpg

حمیدرضا آملی مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران با بیان این مطلب اعلام داشت که سخنرانان این کنفرانس از جمله مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت - سازمان توسعه تجارت ایران - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران - مدیران سایتهای استانی - روسای انجمن‌های برگزارکنندگان نمایشگاهی - غرفه سازان و سایت داران - اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی هستند به تشریح نقطه نظرات خود پیرامون این صنعت استراتژیک خواهند پرداخت.

آملی همچنین گفت: از سوی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران برگزاری سه پنل تخصصی پیرامون برگزاری نمایشگاه‌های داخلی، خارجی و غرفه‌سازی در صنعت نمایشگاهی با هدف هم افزایی ظرفیتهای داخلی و پرهیز از موازی کاری در دستور کار این کنفرانس قرار گرفته است.

در پایان این کنفرانس از پیشکسوتان صنعت نمایشگاهی نیز طبق برنامه تقدیر بعمل خواهد آمد. بر اساس آخرین گزارشات مشارکت گسترده مدیران دولتی و بخشهای خصوصی در این مراسم مشهود بوده و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و شهردار محترم تهران نیز در این کنفرانس حضور می‌یابند.

منبع: شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها