|
کدخبر: 305334

مدارک لازم برای تحصیل در کالج اوسینا در مجارستان

کالج اوسینا مجارستان یک کالج بین المللی در شهر بوداپست است. کالج اوسینا و یا همان ابن سینا در سال های اخیر بسیار مشهور و مورد توجه دانشجویان از سراسر جهان بوده است زیرا کالج اوسینا مجارستان طیف گسترده و متنوعی از رشته های تحصیلی و مقاطع تحصیلی را ارائه می کند. براساس گزارش و آمارها نرخ پذیرش کالج اوسینا مجارستان 75% تا 80% است. کالج اوسینا دانشجوی داخلی و خارجی را می پذیرد. در کالج اوسینا زبان آموزش مجارستانی و انگلیسی است. دانشجویان می توانند برای دوره های کارشناسی (B.Sc.)، کارشناسی ارشد (M.Sc.) و برای برنامه های درجه دکترا درخواست دهند. این دانشگاه یک دانشگاه رسمی ثبت شده در  وزارت آموزش عالی در مجارستان است. شما می توانید جهت کسب مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید.

معرفی کالج اوسینا مجارستان

در کشور مجارستان یک کالج اوسینا در سال 1995 تاسیس شد که این کالج در ابتدا برای تحصیل دوره های کوتاه مدت رشته های پزشکی و علوم بهداشت بود و بعدها با دوره های پیش پزشکی پیش تحصیل و دوره های زبان رشته های تحصیلی را گسترش داد و سپس با آغاز دوره های بنیاد پزشکی ابن سینا و معروفیت بیشتر رشته های مختلفی مانند روزنامه نگاری و تاریخ و اقتصاد و مهندسی و حقوق را نیز اضافه کرد. این کالج رفته رفته وجهه بین المللی به خود گرفت و با اخذ تاییدیه از دیگر سازمان های مهم تحصیلی و آموزشی و برگزاری دوره های مختلف تحصیلی و آموزشی در جهت اخذ دانشجویان بین المللی اقدام کرد.

در جدول زیر شاهد اطلاعات کلیدی در مورد کالج اوسینا مجارستان هستید:

پارامتر

شرح

زبان های آموزشی

انگلیسی-مجارستانی

تعداد دانش آموز

1043

تعداد معلم

285

سال تاسیس

1995

تعداد رویدادها در سال

4

متراژ بنا

2000 متر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژگی های کالج اوسینا مجارستان

کالج اوسینا مجارستان در طول سال ها دانشجویان خود را برای کار و ایفای نقش تخصصی در جامعه در حرفه های مورد نظر اماده کرده است. این کالج مجارستانی همچنین امکانات خوبی را برای دانشجویان از محوطه خوب و سلف و کتابخانه و انجمن و جشن و رویداد ها فراهم کرده است. این دانشگاه ها که رشته های مختلفی را ارائه می دهد موجبات همکاری و هم فکری میان این رشته ها را نیز فراهم کرده است تا دانشجویان اطلاعات خود را تکمیل کنند. اشتیاق به دانش و یادگیری مادام العمر بخشی جدایی ناپذیر از آموزش در کالج اوسینا است. پیش بینی می شود که این کالج در سال های آینده بتواند معروفیت بیشتری در حوزه علوم انسانی و پزشکی به دست آورد.

برنامه های بین المللی کالج اوسینا  شامل موارد زیر است:

  • علم
  • مهندسی
  • تجارت

در جدول زیر شاهد دوره های ارائه شده توسط کالج بین المللی اوسینا هستید:

دانشکده ها

لیسانس

ارشد

دکترا

دانشکده اقتصاد

دانشکده روزنامه نگاری و سیاست

 

 

دانشکده فناوری اطلاعات

 

دانشکده حقوق

دانشکده علوم اجتماعی

 

دانشکده تاریخ

 

 

دانشکده مهندسی

دانشکده روابط بین الملل

 

دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی

 

 

دانشکده هنر        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مزایا تحصیل در کالج اوسینا مجارستان

یکی از مزایا تحصیل در کالج بین المللی اوسینا این است که نرخ پذیرش و نرخ فارغ التحصیلی و نرخ اشتغال بسیار بالاست و این کالج به نوعی آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان را تامین و ضمانت خواهد کرد. کالج اوسینا یک جامعه کوچک برای یادگیری و کار و زندگی است که سرشار از انرژی و تحصیلات و اطلاعات و جوانان بااستعداد است. ابن سینا جامعه ای دلسوز، ایمن و بسیار آکادمیک با تمرکز بر «رویکرد جامع»، «حل مسئله» و «یادگیری تعاملی» است. در این کالج امتیازات و امکانات زیادی وجود دارد. این موسسه برای اخذ ویزای تحصیلی و همچنین برای محل اسکان و حمل و نقل و بیمه دانشجویی برای دانشجویان شرایطی را مهیا کرده است. کتابخانه و رستوران دانشگاه و انجمن ورزش و انجمن فرهنگی اجتماعی نیز از امکانات کالج اوسینا هستند. اعتبارنامه ها و گواهینامه های کیفیت غیر از FEDE در کالج اوسینا سازمان آموزشی مجارستان، NCUK، پیرسون، هیئت دانشگاه، ارزیابی کمبریج هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در کالج اوسینا هستید:

اوسینا

در جدول زیر شاهد برنامه ها و مقاطع تحصیلی و برنامه ها و گواهی های ارائه شده توسط موسسه بین المللی کالج اوسینا هستید:

زبان برنامه

سال آمادگی برای دبیرستان

برنامه انگلیسی-مجارستانی

سطح 9

برنامه انگلیسی-مجارستانی

سطح 10

برنامه انگلیسی-مجارستانی

سطح 11

برنامه انگلیسی-مجارستانی

سطح 12

 

 

 

 

 

 

 

رتبه بندی کالج بین المللی اوسینا مجارستان

کالج بین المللی ابوسینا در مجارستان، قاره اروپا و در کل جهان در رده های مختلف رتبه بندی شده است. این موسسه دانشگاهی، کالج بین المللی ابن سینا در دسته بندی های زیر رتبه بندی شده است. این نوع رتبه بندی بر چگونگی برتری مؤسسه در پیشرفت های مختلف تحصیلی متمرکز است. کالج بین المللی ابن سینا شماره 47 در کشور مجارستان، اروپا است. این نوع رتبه بندی بر اساس نحوه تأثیرگذاری مؤسسه در مجارستان سازماندهی می شود. این تأثیرات بر ارائه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در سراسر جامعه متمرکز است. کالج بین المللی ابن سینا به دلیل تأثیری که ایجاد می کند، رتبه 16955 را در جهان دارد. کالج بین المللی ابن سینا رتبه 7420 را در فعالیت های آزاد خود دارد.

در جدول زیر شاهد رتبه کالج بین المللی اوسینا هستید:

رتبه در کشور

47

رتبه جهانی

17935

رتبه بندی تاثیر موسسه

16955

رتبه پویا بودن موسسه

7420

رتبه کلی موسسه

7190

 

 

 

 

 

 

 

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کالج اوسینا مجارستان

زبان رسمی در بوداپست مجارستانی است. با این حال، شما قادر خواهید بود با زبان انگلیسی در مجارستان به خصوص در شهرها زندگی کنید. در دانشگاه Semmelweis می توانید به زبان انگلیسی یا آلمانی تحصیل کنید. این بدان معناست که در طول تحصیل نیازی به زبان مجارستانی نخواهید داشت. با این حال، شما باید یک دوره مجارستانی را بگذرانید، زیرا در طول آموزش خود با بیماران واقعی سروکار خواهید داشت. تسلط کامل بر زبان لازم نیست، بلکه باید با افراد دیگر ارتباط برقرار کرد. مدارک لازم برای پذیرش در کالج بین المللی اوسینا را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • دیپلم و مدارک تحصیلی
  • مدارک هویتی و همچنین یک کپی از اجازه اقامت در صورت وجود
  • عکس دیجیتال
  • گواهی زبان در صورت وجود

ساختار هزینه کالج بین المللی ابن سینا 2023/2024 به شرح زیر است:

نوع مدرک

هزینه به دلار

مدرک لیسانس

4.500 - 5.500 $

کارشناسی ارشد

14.000 - 15.500$

(M/Sc) / PhD

3.700 - 7.500 $

زندگی کردن

1.350 - 4.600$

 

 

 

 

 

 

 

 

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک مجموعه متخصص برای مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی مجارستان است که می توانید از خدمات و مشاوران خوب این موسسه در جهت اهداف خود بهره مند شوید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها