|
کدخبر: 87494

راه‌اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک در سال ۹۹

خط تولید گیربکس اتوماتیک با ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار دستگاه در شرکت نیرو محرکه به بهره‌برداری خواهد رسید.

گسترش‌نیوز: داود اسماعیل پور مدیرعامل شرکت نیرومحرکه در بازدید مدیرعامل ایران خودرو و هیات همراه از خطوط تولید این شرکت گفت: با سرمایه‌گذاری صورت گرفته، این خط تولید شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ظرفیت تولید شرکت نیرو محرکه را روزانه دوهزار و ۵۰۰ دستگاه انواع گیربکس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال تولید این شرکت به ۳۲۵ هزار دستگاه می‌رسد.

اسماعیل پور تاکید کرد: تولید گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده در این شرکت با آخرین فن‌آوری روز و با کیفیت بالا صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت نیرومحرکه از چهار پروژه جدید طراحی و تولید گیربکس در برنامه‌های راهبردی این شرکت خبر داد و اظهار کرد: این شرکت در راستای نقشه راه توسعه محصول و گیربکس ایران خودرو آماده هر نوع همکاری است.

در ادامه فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از فعالیت‌های انجام شده در نیرومحرکه قدردانی کرد و افزود: از کار‌های نو و خلاقانه حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص تامین گیربکس اتوماتیک و بومی‌سازی فن آوری آن تصریح کرد: مطالعات بازار نشان می‌دهد که حداقل ۵۰ درصد نیاز بازار به گیربکس‌های اتوماتیک است و بر همین اساس بومی‌سازی فن آوری تولید گیربکس اتوماتیک در نقشه راه توسعه محصول ایران خودرو دیده شده است.

مقیمی در خصوص گیربکس نیمه اتوماتیک اظهار کرد: طراحی و ساخت این نوع گیربکس برای خودروهای اقتصادی در شرکت نیرو محرکه انجام می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: اگر توان تولید هر قطعه‌ای که در کشور وجود دارد باید از واردات آن جلوگیری شود تا نهضت داخلی‌سازی قطعات تداوم داشته باشد.

همچنین قبادی معاون استانداری قزوین نیز گفت: ۳۰ درصد از قطعات مورد نیاز خودروسازان در این استان تامین می‌شود.

وی نیرو محرکه را از افتخارات استان قزوین دانست و بر توسعه شهرک تخصصی تولید قطعه در استان تاکید کرد.

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها