|
کدخبر: 58773

آخرین قیمت خودرو در بازار / «۴۰۵» و «۲۰۷» کاهش یافتند

بارا خودرو به رغم نبود مشتری همچنان در برابر ریزش نرخ مقاومتی جدی به خرج می‌دهد.

گسترش‌نیوز: در پی ریزش نرخ دلار در هفته گذشته انتظار برای تعدیل نرخ خودرو در بازار نیز جدی شد اما کاهش اندک قیمت‌ها نتوانست پای مشتریان قهر کرده با بازار را به آنجا باز کند.

فعالان بازار خودرو در حالی از کاهش اندک قیمت‌ها خبر می‌دهند که انتظار می‌رفت، فاصله قیمتی بازار با نرخ تحویل کارخانه کاهشی قابل توجه را نجربه نماید اما این مهم همچنان محقق نشده است.درحال‌حاضر نرخ برخی مدل‌های خودرو کاهشی بین یک تا شش میلیون تومان را تجربه کرده است. پژو ۴۰۵ که هفته گذشته به نرخ ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شد، امروز به نرخ ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فایل شد.

در عین حال میزان کاهش نرخ پژوپارس نیز یک میلیون و هفتصد هزار تومان گزارش شده است. فعالان بازار نرخ فروش این مدل خودرو را ۹۴ میلیون تومان اعلام می‌کنند.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای نیز با رسیدن به نرخ ۱۲۰ میلیون تومان کاهشی دو میلیون تومانی را تجربه کرده است. با این حال پژو ۲۰۰۸ کاهش قیمتی برابر با ۳۰۵ میلیون تومان را امروز در بازار شاهد بود و این خودرو به نرخ ۳۰۵ میلیون تومان فایل شد.

میزان کاهش نرخ انواع هایما در بازار نیز بین یک تا ۴ میلیون تومان اعلام شده است. هایما s۵ به نرخ ۲۴۶ میلیون تومان و هایما s۷ به نرخ ۲۷۴میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ستروئن c۳ نیز با کاهشی ۳ میلیون تومانی به نرخ ۳۶۲ میلیون تومان رسید.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها