|
کدخبر: 41611

برج پورش دیزاین؛ بهشت میلیاردرها + تصاویر

برج پورش دیزاین در میامی (Porsche Design Tower) یک آسمان خراش مسکونی لوکس به ارتفاع ۶۰ متر درفلوریدا می‌باشد که توسط گروه پورش دیزاین استودیو طراحی شده است.

گسترش‌نیوز : این آسمان خراش را می‌توان به عنوان یکی از بلندترین ساختمان‌های ساحل Sunny Isles نامید. میلیاردرهایی که دوست ندارند در هنگام خواب فاصله ی زیادی از اتومبیل اسپرت خود داشته باشند می‌توانند به برج پورشه دیزاین (Porsche Design) در میامی نقل مکان کنند.

PORSCH1.jpg

این ساختمان ۶۶ طبقه نخستین برج در ایالات متحده امریکا به شمار می‌آید که با اسم برند مشهور پورشه ساخته شده است. در این برج سه آسانسور برای انتقال هرماشین به واحد مورد نظر وجود دارد. از امکانات این آسمان خراش خاص می‌توان به ۲۸۴ پارکینگ رباتی اشاره کرد، که ساکنان می‌توانند ۲ الی ۴ ماشین را درکنار واحد خود پارک کنند. نرخ هر واحد حدود ۴ الی ۳۲.۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. این برج دارای یک سالن ورزشی رو به اقیانوس و یک رستوران به نام فیول (FUEL) می‌باشد. سالن بازی این برج پر است از وسایل گلف و شبیه سازهای مسابقات اتومبیلرانی.

PORSCH2.jpg

PORSCH3.jpg

PORSCH5.jpg

تصاویری از برج مدرن و منحصر به فرد پورش دیزاین را مشاهده نمایید:

دیگر تجهیزات این برج شامل سونا و جکوزی، سالن رقص، سینما است. یک سونای مجهز به سالن ماساژ نیز در این برج تعبیه شده است. در تراس‌های این برج استخرهای کوچکی ساخته شده است.

ویژگی شاخص این برج بالابرهای هیدرولیکی عظیمی است که ساکنان ساختمان بدون این که از ماشین خود پیاده شوند وارد واحد مسکونی خود شده. علاوه بر این، برج پورشه دیزاین نخستین ساختمانی است که آسانسورهایی به نام «دزروَیتور» (Dezervator) برای انتقال خودروها به طبقات بالا در آن تعبیه شده است.

PORSCH6.jpg

PORSCH7.jpg

طراحی منحصربه فرد این سازه توسط شرکت دیزِر دولاپمنت (Dezer Development) انجام شده است که درحال‌حاضر در دنیا، همین یک سازه هیدرولیکی عظیم وجود دارد. کسی که این پنت هاوس را بخرد همسایگان خوبی خواهد داشت زیرا بیش از ۲۲ میلیاردر دیگر نیز واحدهایی در این برج خریداری کرده‌اند. در واحدهای عادی این برج تا ۹ خودرو را می‌توان جا داد و در صورت خواست مشتری با دریافت مبالغی این فضا افزایش نیز خواهد یافت.

PORSCH8.jpg

PORSCH9.jpg

این برج دارای یک پنت هاوس به مساحت ۱۷٫۰۰۰ فوت مربع می‌باشد که نرخ آن بالغ بر ۳۲٫۵ میلیون دلار است. این پنت هاوس دو استخر خصوصی و چهار گاراژ دارای دزروَیتور است. پنت هاوس این برج ۴ طبقه داشته و سقف‌های بلند و پنجره‌های تمام شیشه‌ای در تمامی واحدها وجود دارد. برخی از آنها حتی استخر شیرجه و آشپزخانه‌های بیرونی دارند.

PORSCH10.jpg

PORSCH11.jpg

PORSCH12.jpg

PORSCH13.jpg

PORSCH14.jpg

منبع: LOGIN BRANDS

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها