|

قیمت وان پلاس ۱۳ همه را غافلگیر کرد | قیمت خرید این جواهر را بزنیم؟

وان پلاس به زودی قرار است از گوشی جدید خود، یعنی وان پلاس ۱۳، در چین رونمایی کند. اطلاعات جدید منتشرشده نشان می‌دهد که به دلیل استفاده از برخی تجهیزات جدید، احتمالاً قیمت این گوشی حدود ۷۰ دلار گران‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

اقتصاد قیمت وان پلاس ۱۳ همه را غافلگیر کرد | قیمت خرید این جواهر را بزنیم؟

با توجه به گزارش گیزموچاینا، گوشی جدید از وان پلاس به نمایشگر و پردازنده‌ای جدید بهره خواهد برد. شرکت چینی BOE فردا همراه با اوپو و وان پلاس یک رویداد برگزار خواهد کرد تا از نمایشگر جدید خود که به نظر می‌رسد در گوشی وان پلاس ۱۳ استفاده شده، رونمایی کند. به گفته گزارش، گوشی وان پلاس ۱۳ با نمایشگر X۲ از شرکت BOE به‌روزرسانی خواهد شد، که اولین نمایشگر جهان است که گواهینامه DisplayMate A++ را دریافت کرده است. اما استفاده از این فناوری‌های پیشرفته احتمالاً بر قیمت نهایی دستگاه تأثیر خواهد گذاشت.

به گفته منبعی آگاه به‌ نام Cai Zuxuan، وان پلاس ۱۳ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بیش از ۵۲۰۰ یوان (۷۳۵ دلار) قیمت خواهد داشت. درحالی‌که همین نسخه از وان پلاس ۱۲ با قیمت ۴۷۹۹ یوان (۶۸۰ دلار) روانه بازار شده بود؛ بنابراین می‌توان محاسبه کرد که وان پلاس ۱۳ حدود ۷۰ دلار از نسل قبلی خود گران‌تر است و دلیل این افزایش قیمت را باید در نمایشگر جدید و پردازنده جست‌وجو کرد. البته قیمت نهایی این دستگاه بعد از عرضه مشخص می‌شود.

وان-پلاس

استفاده از نمایشگر و پردازنده جدید قیمت وان پلاس ۱۳ را افزایش می‌دهد

وان پلاس ۱۳ به یک نمایشگر ۶.۸۲ اینچی ساخت شرکت BOE مجهز می‌شود. طراحی این نمایشگر تا حدودی خمیده است و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز از دیگر مشخصات این نمایشگر هستند. گوشی اوپو فایند X۸ اولترا که ژانویه ۲۰۲۵ معرفی می‌شود، نیز دقیقاً به همین نوع نمایشگر مجهز خواهد بود.

وان پلاس ۱۳ از اولین پرچم‌داران اندرویدی است که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را دریافت می‌کند. این تراشه که رسماً ۳۰ مهر معرفی می‌شود، به‌تازگی توانسته حتی تراشه A۱۸ Pro اپل را در تست بنچمارک شکست دهد. علاوه‌بر نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، وان پلاس ۱۳ در نسخه‌ای با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی اشاره کرد.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 337895

ارسال نظر

 

آخرین اخبار