|
کدخبر: 60805

وقتی رونالدو «مدیر برنامه» هم می‌شود!

پرونده پیوستن «مائورو ایکاردی» به یوونتوس پس از تایید صلاحیت مرد آرژانتینی توسط «کریستیانو رونالدو» دوباره به جریان افتاد تا کاپیتان تیم ملی پرتغال بار دیگر نقش مدیر برنامه‌ای پرنفوذ را ایفا کند.

گسترش‌نیوز: بدنبال شکست مذاکرات یوونتوس و منچستریونایتد بر سر معاوضه «روملو لوکاکو» و «پائولو دیبالا»، بانوی پیر بار دیگر برای به خدمت گرفتن یک شماره ۹ جدید وارد بازار شد.

گزتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شده است که پس از حمایت و تایید شدن مهاجم ۲۶ ساله آرژانینی از سوی رونالدو به عنوان زوج وی در خط حمله بانوی پیر، یوونتوس پروژه ایکاردی را از سر گرفته است.

این روزنامه در توضیح این ادعا آورده است که از نظر رونالدو، مهاجم مغضوب اینتر ایده‌آل‌ترین گزینه برای باز کردن فضای حرکتی خود در یک سوم دفاعی حریفان است.

با توجه به این موضوع، بانوی پیر در نظر دارد تا بلافاصله پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس در روز پنجشنبه، مذاکرات خود را برای جذب ایکاردی تسریع کند.

رونالدو پیش‌تر و پس از دیدار تیم ملی پرتغال مقابل هلند در فینال لیگ ملت‌ها که با قهرمانی پرتغالی‌ها به پایان رسید، در پیشنهادی ناگهانی از «متیس دی‌لیخت» ستاره آژاکس و نارنجی‌پوشان خواست که به تورین برود؛ این در حالی بود که مرد هلندی مذاکرات خود را به طور جدی برای رفتن به نیوکمپ پیگیری می‌کرد اما درست از آن لحظه به بعد تمام رشته‌های بارسلونا پنبه شد و دی‌لیخت تورین را با نیوکمپ عوض کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها