|

پیام تسلیت ظریف برای جان باختگان معدن طبس

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در واکنش به حادثه تلخ معدن طبس نوشت: واژه‌ها در بیان اندوه و تسلیت به خاطر از دست رفتن ده‌ها جان گرانبها در این حادثه ناتوانند. من در غم خانواده‌های کارگران عزیز از دست رفته شریک هستم و به آن‌ها و هم‌وطنان عزیزم این مصیبت دردناک را تسلیت می‌گویم؛ روحشان شاد. امیدوارم که بررسی‌های کارشناسانه در خصوص علل این فاجعه، به بازنگری مؤثر در استانداردها و فناوری‌های ایمنی معادن منجر شود و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کند.

جامعه پیام تسلیت ظریف برای جان باختگان معدن طبس

 محمدجواد ظریف: امیدوارم که بررسی‌های تخصصی درباره علل فاجعه طبس به بازنگری مؤثر در استانداردها و فناوری‌های ایمنی معادن و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه منجر شود. محمدجواد ظریف در واکنش به حادثه معدن طبس بیان کرد: واژه‌ها در ابراز تسلیت و همدردی با از دست رفتن جان‌های عزیز در این حادثه ناکافی هستند.

ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور در واکنش به حادثه روز گذشته در معدن طبس نوشت: «کلمات در عزا و تسلیت از دست رفتن دهها جان عزیز در معدن طبس قاصرند. در غم خانواده‌های کارگران عزیزِ درگذشته شریکم و به ایشان و هم‌وطنان این مصیبت دردناک‌ را تسلیت می‌گویم؛روحشان شاد.

امیدوارم بررسی کارشناسانهٔ علل این فاجعه منجر به بازنگریِ موثر در ضوابط و فناوری ایمنی معادن و پیشگیری از تکرار مصائب مشابه شود.»

عزا- تسلیت

منبع: انتخاب
کدخبر: 335446

ارسال نظر