|

استراحت در کنار سواحل مدیترانه با رزرو تور آنتالیا در زمان جشنواره یوگا

آنتالیا، شهری است که رکورددار بیشترین مساحت ساحلی در کشور ترکیه است. لذت لمس تابش آفتاب در کرانه ساحلی آنتالیا تجربه استراحتی وصف‌ناپذیر را برای شما به همراه خواهد داشت. پتانسیل ساحلی آنتالیا باعث شده که این شهر میزبان بسیاری از فستیوال‌های دیرین مانند جشنواره یوگا باشد. طبیعت ساحلی از یک سو و آبی دریا از سویی دیگر باعث شده که این شهر یکی از خاص‌ترین شهرهای ترکیه برای تورهای گردشگری به شمار رود.

استراحت در کنار سواحل مدیترانه با رزرو تور آنتالیا در زمان جشنواره یوگا

آنتالیا؛ محبوب ترین مقصد ترکیه در تابستان

آنتالیا از شهرهای جنوبی کشور ترکیه است که دارای تابستان‌هایی آفتابی با آب‌وهوایی بسیار مطبوع است. این شهر دارای مناطق ساحلی متنوعی از جمله منطقه کمر، لارا، بلک، کنیالتی و سیده است که همه آن‌ها دارای سواحلی آرام و فرح‌بخش هستند. جالب است بدانید که در سوی دیگر این سواحل کوه‌های قهوه‌ای و سیاه را می‌توانید ببینید که منظره آرامش بخشی را برای مخاطب خود ایجاد می‌کنند. در آنتالیا جنگل‌های سبز، ساحل‌های ماسه‌ای و پارک‌های تفریحی زیادی وجود دارد که تفریحات ورزشی مانند پیاده‌روی، کوه‌نوردی، ‌ اسکیت سواری و دوچرخه‌سواری در آن‌ها بسیار لذت‌بخش است.

نگران آب و هوای آنتالیا در تابستان نباشید

آنتالیا از جمله شهرهایی است که از یک سو به دریای مدیترانه و از سوی دیگر به کوهستان ختم می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که آنتالیا در تابستان آب‌وهوایی گرم و مرطوب و در زمستان آب‌وهوایی سرد داشته باشد. در ماه‌های اکتبر تا مارچ باران‌های موسمی مهمان آنتالیا هستند و طبیعت ساحلی آن را نمناک می‌کنند؛ به همین دلیل رزرو تور آنتالیا در این فصل‌ها طرف‌دار کمی دارد. این شهر دارای میانگین دمای 33 درجه است و در این فصل باران‌های کمتری می‌بارد.

تجربه تابستانی دلچسب با دیدنی‌های آنتالیا

هرچند که قدم‌زدن در کنار سواحل فیروزه‌ای آنتالیا، بسیار لذت‌بخش است؛ اما در این شهر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. خبر خوش برای دوستداران تاریخ این است که آنتالیا به دلیل قدمت بالای خود دارای موزه‌ها، کلیساها و آثار تاریخی است که ارزش به تماشا نشستن دارند. از جمله بهترین جاذبه‌های دیدنی آنتالیا که در تور لحظه آخری آنتالیا می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنادر قدیمی

  • موزه آنتالیا

  • دروازه هادریان

  • قلعه رومیان

  • آسپندوس

  • ترمسوس

  • پرگه

  • فاسلیز

بهترین فصل سفر به آنتالیا

آنتالیا از جمله کشورهایی است که مراکز خرید کمتری نسبت به آنکارا و استانبول دارد و بسیاری از افراد به‌قصد تفریح در سواحل مدیترانه وارد این شهر می‌شوند. هرچند که انتخاب بهترین زمان سفر به آنتالیا بسیار سلیقه‌ای است؛ اما جالب است بدانید که در فصل تابستان آمار سفرها به این شهر چندبرابر می‌شود. در زمستان از حجم تورهای آنتالیا کاسته می‌شود و قیمت آن‌ها نیز کاهش می‌یابد. این موضوع قیمت هتل‌های آنتالیا را نیز تحت‌تأثیر قرار داده و باعث ارزان شدن آن‌ها می‌شود. البته برخی از مناطق آنتالیا مانند بلک و سیده، دارای هتل‌های لوکس بیشتری هستند.

بهترین فصل سفر به آنتالیا

رزرو تور آنتالیا در زمان فستیوال‌های پرهیجان

برگزاری جشنواره‌های متعددی که در مکان‌های تاریخی یا در کنار سواحل برگزار می‌شوند، بیشتر در فصل بهار و تابستان بوده و آمار سفرها را به آنتالیا بیشتر می‌کنند. کارناوال کمر، فستیوال جهانی زنان فیلمساز، فستیوال جهانی باله و اپرای آسپندوس و البته فستیوال یوگا از پرطرف‌دارترین جشن‌هایی هستند که در آنتالیا برگزار می‌شوند. اطلاع از زمان برگزاری فستیوال‌های مورد علاقه شما می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب زمان رزرو تور آنتالیا باشد. با رزرو تور آنتالیا در زمان فستیوال‌ها می‌توانید علاوه بر لذت تماشای سواحل منحصربه‌فرد آنتالیا، از شور و اشتیاق این جشنواره‌ها نیز لذت ببرید.

لذت تفریح در بهترین هتل های آنتالیا

هتل‌های ساحلی آنتالیا که در سواحل لارا، بلک و کمر وجود دارند از جمله محبوب‌ترین هتل‌ها در میان افراد محسوب می‌شوند. این هتل‌ها علاوه بر امکانات لوکس و تکریم مسافران، دارای چشم‌انداز حیرت‌انگیزی از دریا مدیترانه هستند. شما می‌توانید برحسب بودجه سفر خود انواع تور آنتالیا با هتل‌های آن‌ها را در سایت لحظه آخر مشاهده کنید. در این سایت تنوع زیادی در نوع تور و قیمت آن وجود دارد که می‌توانید برحسب بودجه خود از آن‌ها بهره ببرید.

بهترین هتل‌های آنتالیا

استراحت در کنار سواحل مدیترانه

لذت سفر به آنتالیا زمانی به اوج خود می‌رسد که بتوانید از فستیوال‌های هیجان‌انگیز آن نیز دیدن کنید. از جمله این فستیوال‌ها می‌توان به فستیوال یوگا اشاره کرد که شما را با آیین‌های مذهبی، حرکات اصلاحی و تمرین بدنی از نزدیک روبرو خواهد کرد. رزرو تور آنتالیا در این زمان می‌تواند یک انتخاب دو سر سود برای شما باشد. بهتر است قبل از سفر، زمان‌بندی لازم را انجام داده و با رزرو هتل خیال خود را از نظر اقامت در آنتالیا آسوده کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ
کدخبر: 330423

ارسال نظر

 

آخرین اخبار