|

در گفتگوی گسترش با نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در ژاپن مطرح شد:

الگویی برای نمایشگاه صنایع دستی

نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در ژاپن معتقد است راه‌های زیادی برای افزایش کیفیت رویدادهای صنایع دستی ایران وجود دارد که تاکنون نادیده گرفته شده است.

سید عباسعلی امامیه، مدیرعامل گروه گردشگری پرشیا و نماینده اطلاع‌رسانی گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در ژاپن در گفت‌وگو با گسترش نیوز به پرسشی مبنی بر اینکه روند برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران را در سال‌های اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: به‌طورتقریبی تاکنون در تمامی رویدادهای صنایع دستی تهران حضور داشتم.

sanayedasti.jpg

این رویدادها با تعداد بسیار بالای شرکت‌کننده و در چندین سالن برگزار می‌شود، به همین دلیل بازدیدکننده فرصت نمی‌کند با دقت کافی از تمام محصولات به نمایش درآمده بازدید کند.

emamie.jpg

وی افزود: به نظر می‌رسد باید با ایجاد تعادل میان بخش سرگرمی و تخصصی این رویداد کیفیت آن را افزایش و هزینه‌های جاری را کاهش داد. به‌عنوان نمونه رویدادی مانند گیفت‌شو در دو سالن تخصصی (یکی برای محصولات کشورهای خارجی و دیگری برای عرضه محصولات داخلی) برگزار می‌شود.

سی‌امین نمایشگاه صنایع دستی تا روز جمعه ۹ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹:۳۰ بعد از ظهر به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

کدخبر: 36258

ارسال نظر

 

آخرین اخبار