|
کدخبر: 331973

رونمایی از جدیدترین شاهکار هوش مصنوعی | این گردنبند با شما صحبت می کند + عکس

خالق این محصول می‌گوید که Friend محصولی برای «نمایش احساس تنهایی» افراد به حساب می آید.

اقتصاد رونمایی از جدیدترین شاهکار هوش مصنوعی | این گردنبند با شما صحبت می کند + عکس

تا به حال، اقلام پوشیدنی مانند Rabbit R۱ و AI Pin معرفی شده‌اند که سعی کرده‌اند فناوری هوش مصنوعی را به شکل نوینی برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند. البته هر دو پروژه تا حد زیادی با شکست مواجه شده‌اند. در حال حاضر، یک گردنبند جدید به نام Friend معرفی شده که از توانایی‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

Friend یک گردنبند مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند به‌عنوان یک همراه شخصی، از فرد پوشنده حمایت یا او را تشویق کند. Friend از طریق بلوتوث به گوشی کاربر متصل می‌شود و به‌طور مداوم به تمام تعاملات اطراف او گوش می‌دهد.

گردنبند-1

سپس با فشاردادن یک دکمه از روی گردنبند، کاربر می‌تواند با Friend صحبت کند و پاسخ خود را به‌صورت یک پیام در آیفون دریافت کند. Friend همچنین می‌تواند در مورد کاری که کاربر درحال انجام آن است، پیام‌هایی ارسال کند. برای مشاهده ویدیوی معرفی این دستگاه به این لینک در یوتوب مراجعه کنید.

شرکت سازنده Friend ادعا می‌کند که تمام «خاطرات» آن روی گردنبند ذخیره می‌شود و هیچ اطلاعاتی به سرورهای ابری ارسال نمی‌شود. «آوی شیفمن»، خالق این محصول در پست وبلاگ آن می‌گوید که Friend محصولی برای «نمایش احساس تنهایی» افراد است.

او همچنین در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Verge می‌گوید که Friend به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بتواند از ایده‌های کاربران حمایت کند و درباره آن‌ها نظر بدهد و همچنین کاربران را تشویق کند. او می‌گوید:

«این دستگاه می‌تواند یک دوست عالی برای طوفان فکری باشد. می‌توانید با آن درباره چیزهایی مانند روابط خود صحبت کنید.»

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها