|
کدخبر: 59366

واکنش کالدرون به احتمال انتقال بیرانوند به اروپا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحبت‌هایی که مبنی بر انتقال «علیرضا بیرانوند» به لیگ ایتالیا مطرح می‌شود، گفت: او بهترین دروازه‌بان آسیا است و می‌خواهم در پرسپولیس بماند.

گسترش‌نیوز: گابریل کالدرون با اشاره به شکست ٢ بر صفر تیمش برابر سایپا در جام شهدا گفت: روی دو اشتباه در کار دفاعی گل خوردیم. از طرفی امروز از بازیکنان جوان در ترکیب استفاده کردیم و این روند را ادامه خواهیم داد. البته بازی امروز برای ما اهمیت زیادی داشت و باید از چنین مسابقاتی نهایت استفاده را ببریم چرا که در این بازی‌ها می‌توانم شناخت بهترین نسبت به بازیکنانم پیدا کنم.

وی در مورد شرایط تیمش در اردوی ترکیه و درگیری با محسن خلیلی در این اردو افزود: هیچ مشکلی با خلیلی ندارم. در مورد اردو هم باید بگویم که نتوانستیم بازی دوستانه انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با جذب مهاجم افزود: دو گزینه برزیلی و افریقایی را به باشگاه معرفی کردم و این دو بازیکن گزینه‌های من هستند.

کالدرون در مورد کنارگذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح هم تصریح کرد: این دو بازیکن با تصمیم من جدا شدند چرا که قوانینی وجود دارد که دست من را برای انتخاب بازیکن در فهرست محدود می‌بندد. از طرفی باید جا برای تازه واردها مانند کنعانی زادگان و وحید امیری هم باز می‌شد.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که در صورت جذب مهاجم باید نام یک بازیکن دیگر هم از فهرست خارج شود، اضافه کرد: ابتدا با خود بازیکن مد نظر در این باره صحبت خواهم کرد البته پیش از هر چیز باید ابتدا مهاجم را جذب کنیم.

کالدرون در رابطه با اینکه آیا مسابقه امروز کمکی به او در رابطه با شناختن بازیکنانش کرد، گفت: در بازی امروز نفرات اصلی ما به میدان نرفتند اما در بازی بعد از آن بازیکنان استفاده خواهیم کرد تا به شناخت بهتری برسیم.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیمی برای کنارگذاشتن بازیکن سوم گرفته‌اید یا خیر، گفت: ما روز جمعه هم یک بازی دیگر را پیش رو داریم و باید آن دیدار هم به پایان برسد تا تصمیم خود را بگیریم. تعدادی از بازیکنانمان در سطح خوبی قرار دارند و تعدادی دیگر هم به سطح ایده‌آل نزدیک شده‌اند اما باید در این مقطع از نفرات شناخت پیدا کنیم چرا که در لیگ دیگر فرصت شناختن بازیکن وجود ندارد.

کالدرون در مورد انتقال علیرضا بیرانوند و علی علیپور به اروپا هم گفت: بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است و طبیعی است که دوست دارم او در تیمم حضور داشته باشد اما در مورد انتقال این دو بازیکن باشگاه نظر خواهد داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها