|
کدخبر: 59955

بیرانوند تصمیم نهایی‌اش را گرفت

لژیونر شدن ۲ ستاره پرسپولیس تهران منتفی شد و آنها در جمع سرخپوشان پایتخت خواهند ماند.

گسترش‌نیوز: علیرضا بیرانوند و علی علیپور، بازیکنان پرسپولیس تهران که در چند سال اخیر در این تیم درخشش خوبی داشتند، پیشنهادهایی از اروپا دریافت کردند و درصدد لژیونر شدن بودند، اما پس از جمع بندی نهایی قید حضور در فوتبال خارج از ایران را زدند و در پرسپولیس ماندنی شدند.

بیرانوند که دروازه بان اصلی تیم ملی ایران هم محسوب می‌شود از ژاپن، ایتالیا، انگلیس و... پیشنهاد داشت، اما سپس با برگزاری جلسات متعدد با جعفر کاشانی، ایرج عرب و هیات مدیره پرسپولیس تصمیم گرفت تا در این تیم بماند. بیرو گلر اصلی سرخپوشان محسوب می‌شود و روز گذشته (دوشنبه) نیز به ساختمان باشگاه پرسپولیس در خیابان سئول رفت تا با ایرج عرب صحبت‌هایی انجام دهد.

علی علیپور هم که در ۲ فصل گذشته آقای گل سرخ‌ها شده بود، مصمم بود تا از پرسپولیس برود که این بازیکن هم تصمیم گرفت تا در این تیم بماند و حضورش در جمع شاگردان کالدرون قطعی است. علیپور و بیرانوند در کنار نوراللهی، خلیل زاده، امیری، ترابی و... بازیکنان تاثیرگذار تیم پرسپولیس محسوب می‌شوند.

البته علیپور باتوجه به مشکلات مالی، خواستار مشخص شدن وضعیت قرارداد و افزایش آن است و به همین دلیل امروز (سه شنبه) راهی ساختمان باشگاه در خیابان سئول خواهد شد. این ۲ بازیکن مصر هستند تا بازهم در پرسپولیس بازی کنند تا پس از پایان قراردادشان به اروپا بروند.

درحال‌حاضر علیرضا بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد و همچنین علیپور نیز یک فصل دیگر باید در پرسپولیس بماند و به همین دلیل برای حضور در فوتبال اروپا باید رضایت نامه می‌گرفتند که باشگاه پرسپولیس مبلغ زیادی را مشخص کرده بود و این ۲ بازیکن می‌خواهند پس از اتمام قرارداد، از جمع سرخپوشان بروند.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها