|
کدخبر: 327740

اختصاصی گسترش نیوز:

آخرین قیمت بلیط هواپیمای استانبول / سفر به این کشور چقدر پول می خواهد؟ +جدول

در این گزارش آخرین اطلاعات و قیمت‌های به‌روز بلیط استانبول (بدون تور) را مشاهده کنید.

اقتصاد آخرین قیمت بلیط هواپیمای استانبول / سفر به این کشور چقدر پول می خواهد؟ +جدول

ترکیه، کشوری با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بی‌نظیر، همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان بوده است. سفر زمینی به ترکیه، فرصتی منحصر به فرد برای لذت بردن از مناظر بدیع، تجربه فرهنگ اصیل و چشیدن طعم‌های لذیذ این کشور همسایه را فراهم می‌کند.

در حالی که مسافران به دنبال گشت و گذار در شهرهای جذاب این کشور مانند استانبول هستند، قیمت بلیط‌های هواپیما بدون تور نقش حیاتی در برنامه‌ریزی سفر آن‌ها دارد. با توجه به رقابت فراوان در بازار هواپیما، اطلاعات به‌روز و دقیق در مورد قیمت بلیط‌ استانبول بدون تور بسیار ارزشمند است.

با توجه به تحولات مختلف در صنعت هواپیمایی، قیمت بلیط‌های استانبول بدون تور ممکن است متغیر باشد. برای کسب اطلاعات به‌روز و دقیق در مورد قیمت‌ها، بهتر است از سایت‌های معتبر و رسمی شرکت‌های هواپیمایی استفاده کنید.

استانبول

همانطور که میدانید، هیچ جای دنیا مثل استانبول نیست! شهر استانبول ترکیه در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و با دیدنی های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی خود هر گردشگری را عاشق خود خواهد کرد. این شهر آرمیده در کرانه بسفر با زیبایی ها و شگفتی های فراوان، جزو ۱۰ شهر پربازدید جهان و در عین حال محبوبترین مقصد گردشگری ایرانی ها است. استانبول برای عاشقان خرید هم شهر ایده‌آلی است؛ مراکز خرید بزرگ و مدرن در کنار بازارهای سنتی و دیدنی هر کس با هر سلیقه ای را مجاب می کند تا برای یک بار هم که شده به استانبول سفر کند. اگر شما هم از آن دسته گردشگرانی هستید که برای اولین بار می‌خواهید به استانبول سفر کنید، با ما همراه شوید تا جزئیات سفر به ترکیه را با هم مرور کرده و هزینه های سفر به استانبول ترکیه بدون تور در سال ۱۴۰۳ را پیش از سفر برآورد کنیم. با خواندن این مقاله می توانید هزینه حدودی سفر به ترکیه را تخمین بزنید.

شهر استانبول مرکز اقتصادی، مالی و فرهنگی ترکیه است و بزرگترین شهر کشور ترکیه با جمعیتی بیش از ۱۵ میلیون نفر به حساب می‌آید. همچنین استانبول یکی از بزرگترین شهرهای اروپا و جهان است که از نظر توریستی نیز اهمیت ویژه ای دارد. بناهای تاریخی و مساجد معروف آن هر گردشگری را مجذوب خود می کند. البته که بازدید از جاهای دیدنی استانبول تنها انگیزه برای سفر به این شهر نیست. مراکز خرید لوکس و اقتصادی زیادی در این شهر وجود دارد که ساعت ها می توان در آنها قدم زد و لذت خرید با قیمت و کیفیت مناسب را تجربه کرد.

استانبول-جدید

سفر به استانبول

برای سفر به استانبول راه های زیادی وجود دارد؛ از آنجایی که کشور ترکیه در همسایگی ایران است، می‌توان هم به صورت زمینی (اتوبوس، قطار و خودروی شخصی) و هم به صورت هوایی به استانبول سفر کرد. اما اینجا به همین نکته بسنده می کنیم که با توجه به فاصله طولانی که منجر به خستگی زیاد می شود پیشنهاد ما سفر هوایی به استانبول است. تعداد پروازهای ایرانی و خارجی به مقصد استانبول بسیار بالا است و شما با صرف حداقل هزینه می توانید بدون تور از تهران به استانبول سفر کنید.

هزینه سفر به استانبول ترکیه ۱۴۰۳

مهم ترین عامل در تعیین کل هزینه سفر به ترکیه، نحوه رفتن به استانبول است. شما به دو طریق هوایی و زمینی می‌توانید به ترکیه سفر کنید که این انتخاب به زمان، بودجه و علاقه‌مندی‌های شما بستگی دارد.

در ادامه هزینه سفر به استانبول در سال ۱۴۰۳ را در صورتی که بدون تور باشد، مورد بررسی قرار می دهیم.

هزینه سفر به استانبول بدون تور

 اگر قصد دارید بدون استفاده از تور به ترکیه و شهر استانبول سفر کنید لازم است نسبت به هزینه اقامت، حمل و نقل، غذا و دیگر هزینه های جاری اطلاعاتی داشته باشید. بنابراین بسته به انتخاب مسیر، وسیله حمل و نقل و مدت زمان سفر شما هزینه سفر به استانبول بدون تور متفاوت خواهد بود.

در کل هزینه سفر به ترکیه در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

باید در نظر داشته باشید که هزینه سفر تابع عوامل زیادی از جمله محل اقامت، بلیط هواپیما، تفریحات و جاهای دیدنی مورد نظر شما است. همچنین هزینه سفر به شهرهای مختلف ترکیه با هم متفاوت است؛ مثلا شما به هزینه کمتری می توانید به استانبول سفر کنید اما برای سفر به آنتالیا به بودجه بیشتری نیاز است. با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله آورده‌ایم، هزینه یک هفته سفر به استانبول در سال ۱۴۰۳ طیف وسیعی از قیمت ها را شامل می شود. باز هم تاکید می کنیم این قیمت ها با توجه به نیاز و سلیقه هر شخص متفاوت است.

بنابراین اگر نمی‌خواهید هزینه‌های مربوط به تور را بپردازید و قصد دارید تمام اقدامات لازم همچون خرید بلیط، رزرو هتل و... را خود انجام دهید، کافی است جدول زیر را که گویای قیمت رزرو بلیط هواپیما برای این سفر است، مطالعه کنید:

شرکت هواپیمایی مبدأ_مقصد قیمت(ریال)
پگاسوس تهران_استانبول ۷۹/۶۷۳/۶۰۰
ایر عربیا تهران_استانبول ۸۴/۷۱۹/۰۴۲
ماهان ایر تهران_استانبول ۹۵/۶۷۸/۰۰۰
قطر ایر ویز (سیستمی) تهران_استانبول ۴۰/۶۳۲/۰۰۰
قشم ایر تهران_استانبول ۷۷/۲۲۰/۰۰۰
معراج ایرلاین تهران_استانبول ۷۹/۲۰۰/۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها