|

قیمت طلا/قیمت دلار/قیمت سکه

جدید ترین قیمت طلا/ هر گرم چقدر شد؟

طبق گزارشات میدانی از بازار طلا، مشخص شد که قیمت طلا در بازار سیر نزولی در پیش گرفته است.

اقتصاد جدید ترین قیمت طلا/ هر گرم چقدر شد؟

طلا را می توان به عنون یکی از فلزات گران بهای دنیا نام برد که تاثیر بسیار بالایی در تجارت های جهانی دارد و بسیاری با طلا، معاملات خود را انجام می دهند. 

قیمت طلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات قیمتی جهان، تحت تأثیر چندین عامل اقتصادی و جهانی قرار دارد. افزایش یا کاهش قیمت طلا  معمولا به سیاست‌های پولی دولت‌ها، تقاضا و عرضه جهانی، شرایط اقتصادی و همچنین نوسانات در بازارهای مالی بستگی دارد. با توجه به مواجهه با مخاطرات مالی و نوسانات اقتصادی، طلا به عنوان یک ابزار حفظ ارزش و سرمایه‌گذاری جذاب محسوب می‌شود.

امروز قیمت طلا سیر نزولی را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس به ۲، ۰۳۲ (دو هزار و سی و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱۵ درصدی داشته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار  هم دیروز ۲,۷۷۴,۹۰۰ نرخ‌گذاری شد و قیمت جدید تا ساعات دیگر اعلام خواهد شد.

جدول-طلا

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا ، امروز به ۲، ۰۳۲ (دو هزار و سی و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد با توجه به تعطیلی روز یکشنبه در ایران و همچنین در بازارهای جهانی ممکن است نوسان یک تا ۳ درصدی داشته باشیم اما باید دید در روزهای آینده روند اونس جهانی و نرخ ارز در ایران به چه سمتی خواهد رفت و چنانچه شاهد نوسان خاصی در بازار ارز و اونس جهانی نباشیم قیمت ها در همین محدوده در نوسان خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
کدخبر: 320012

ارسال نظر