|
کدخبر: 71123

مذاکرات ادغام غول‌های خودروسازی آغاز شد

پژو-سیتروئن گفت‌وگو‌ها با فیات-کرایسلر را برای ادغام یا اتحاد تایید می‌کند. این توافق احتمالی چهارمین خودروساز بزرگ جهان را تشکیل خواهد داد.

گسترش‌نیوز: پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر گفت‌وگوها را برای ادغام یا اتحاد احتمالی تایید می‌کنند. این توافق احتمالی چهارمین خودروساز بزرگ جهان را تشکیل خواهد داد.

GHOLKHODROSAZI.jpg

در پی تلاش ناموفق دو کمپانی رنو و فیات-کرایسلر برای ادغام، خودروسازی ایتالیایی-امریکایی در جست‌وجوی یک شریک جدید برای یک ادغام یا اتحاد بزرگ است. این خبر عصر دیروز و پس از تایید مذاکرات توسط هر دو کمپانی منتشر شد.

پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر به طور جداگانه اعلام کردند، مذاکرات با هدف ایجاد یکی از بزرگترین گروه‌های خودروسازی جهان در حال پیشرفت است. هر دو گروه خودروساز از کلمات کاملا یکسانی برای اعلام این خبر استفاده کردند تا اطلاعات بیشتری از شرایط مذاکرات منتشر نشود.

اما خبر جالب دیگری نیز درباره این مذاکرات توسط یک روزنامه معتبر منتشر شد. بر اساس این خبر یکی از طرح‌های ممکن که دو گروه در حال مذاکره بر سر آن هستند، ادغام سهام آنها به صورت برابر است.

رهبری این مذاکرات که با نام WSJ شناخته می‌شود، به عهده کارلوس تاوارز مدیرعامل پژو خواهد بود و در صورت توافق نیز به عنوان رئیس هیات‌مدیره آن منصوب خواهد شد. جان الکان مدیرعامل فیات-کرایسلر نیز مسئولیت فعلی خود را در شرکت جدید به عهده خواهد داشت.

منبع: ماشین ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها