|
کدخبر: 332205

قیمت خودرو جذاب سایپا مشخص شد | سهند رینگ آلومینیومی چند ؟

قیمت نهایی سهند، محصول جدید سایپا و پارس خودرو، مشخص شده است. قیمت این خودرو حتی از شاهین، که بهترین محصول سایپا محسوب می‌شود، بیشتر خواهد بود.

اقتصاد قیمت خودرو جذاب سایپا مشخص شد | سهند رینگ آلومینیومی چند ؟

سهند، نسخه فیس‌لیفت ساینا است و در تیپ S با امکانات پایه نظیر غربیلک فرمان D شکل، پایش باد تایرها، تهویه نیمه اتوماتیک و دو ایربگ به بازار عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، قیمت نهایی سهند ۴۵۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان تعیین شده است. در مقایسه، قیمت کارخانه‌ای شاهین بر اساس آخرین به روزرسانی حدود ۴۴۰ میلیون تومان است.

معرفی سهند

سهند در نسخه S که تیپ پایه دستی این خودرو است، کمترین امکانات و تجهیزات را ارائه می‌کند. این امکانات شامل غربیلک فرمان D شکل، پایش باد تایرها، تهویه نیمه اتوماتیک، دو ایربگ، تریم داخلی دورنگ، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، سنسور دنده‌عقب، دی‌لایت، کنترل کشش و کنترل پایداری، ترمز کمکی و کمکی شروع حرکت در سربالایی می‌شود.

تفاوت‌ها و شباهت‌ها با ساینا

در سهند S خبری از نمایشگر لمسی، سانروف، رینگ آلومینیومی، دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان، سنسور باران، دوربین دید عقب و صندلی‌های چرمی نیست. این یعنی اساساً امکانات سهند S خیلی بیشتر از ساینا نیست اما با این‌ وجود، طراحی داخلی جدید و تریم دورنگ فضای بهتری را نسبت به ساینا ایجاد کرده است.

مشخصات فنی سهند

سهند با موتور M۱۵ GS (I) با حجم ۱.۵ لیتر و ۴ سیلندر ۸ سوپاپ که قدرت ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر تولید می‌کند، عرضه می‌شود. این خودرو دارای گیربکس ۵ سرعتهٔ دستی است، در حالی که گیربکس اتوماتیک CVT به تیپ‌های L و E اختصاص دارد.

مشخصات کلی

نوع موتور خودرو

خطی بنزینی

حجم موتور

۱.۵ لیتر

سیلندر / سوپاپ

۴ / ۸

تنفس موتور

طبیعی

قدرت

۹۰ اسب بخار

گشتاور

۱۳۷ نیوتن.متر

گیربکس

دستی ۵ سرعته

محور محرک

دیفرانسیل جلو

شتاب

۱۳ ثانیه

سرعت

۱۷۲ کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت

۷ لیتر در صد کیلومتر

استاندارد آلایندگی

یورو ۵

فرمان

هیدرولیک

بدنه

سدان کوچک

نوع رینگ

فولادی / آلومینیومی

 

منبع: قتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها