|
کدخبر: 97987

اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو، لذت زندگی در کشورهای اروپایی با هزینه مناسب

اگر به دنبال اطلاعات در زمینه انواع روش‌های گشته باشید، به احتمال زیاد با اقامت اروپا با هزینه‌ای کمتر از ۵۰ هزار یورو نیز آشنایی دارید. در ادامه قصد داریم به بررسی کاملی در زمینه اقامت اروپا با صرف هزینه ۵۰ هزار یورو بپردازیم.

اخذ اقامت اروپا با کمترین هزینه ممکن

چرا تمایل به اخذ اقامت اروپا به خصوص در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است؟ جعیت موجود در کشور‌های اتحادیه اروپا در حدود ۷ درصد از جمعیت کل دنیا را تشکیل می‌دهند و نکته جالب توجه اینجاست که ۲۰ درصد از تولیدات ناخالص داخلی دنیا در همین منطقه ایجاد می‌شود.

تولید ناخالص داخلی یکی از مهم‌تریم عوامل اثرگذار در میزان رفاه و رضد اقتصادی یک کشور است و با بالا رفتن این مقدار احتمال جذب سرمایه‌های خارجی نیز افزایش پیدا می‌کند. در حقیقت با واسطه چنین عامل مهمی منطقه اروپا علاوه بر آنکه تبدیل به محدوده‌ای امن برای سرمایه‌گذاری شده است، کیفیت زندگی و رفاه مناسبی را برای ساکنان فراهم کرده است.

با توجه به اینکه هر ساله به تعداد افرادی که از دیگر کشور‌های دنیا تمایل به اخذ اقامت اروپا دارند، افزوده می‌شود، در همین راستا سیاستمداران کشورهای مختلف به ارائه روش‌های متنوعی پرداختند تا حتی افراد با هزینه‌های اندک نیز امکان خذ اقامت اروپا را داشته باشند.

اخذ اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو و حتی مقادیر کمتر شیوه‌ای بود که در سال‌های اخیر برای اخذ اقامت در کنار روش‌های دیگری نظیر اقامت اروپا در کمتر از دو ماه پدید آمد تا پاسخگوی نیاز افراد در زمینه اقامت اروپا باشد. با این توضیحات به بررسی سوال مهم بعدی می‌پردازیم که چه کشور هایی امکان اخذ اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو را فراهم کرده اند؟

اخذ اقامت اروپا با کمترین هزینه در چه کشورهایی امکان‌پذیر است؟

لتونی با اینکه یکی از کشور‌های کم وسعت در قاره اروپا است، اما دومین کشور سرسبز در اروپا است. همچنین لتونی در زمینه صنعت گردشگری نیز بسیار پررونق است و هر ساله گردشگران بسیاری به این منطقه از اروپا سفر می‌کنند.

eghamatreportajjk1.jpg

دولتمردان کشور لتونی برای جذب سرمایه‌های خارجی و ارائه روش هایی برای ارائه اقامت فرصت سرمایه‌گذاری را برای افراد خارجی در این کشور فراهم کردند. این مبلغ سرمایه‌گذاری می‌تواند در شرکت‌های موجود در لتونی صورت پذیرد و یا اینکه شخص شرکت خود را در این کشور افتتاح کنند و فرآیند تقریبا مشابه با سرمایه‌گذاری در یونان است.

برای اقدام از این روش به مدرک دانشگاهی نیازی نیست. مدرک زبان انگلیسی نیز مورد نیاز نمی‌باشد اما فرد باید در سفارت به زبان انگلیسی صحبت کند، بنابراین باید آشنایی نسبی با زبان انگلیسی داشته باشد.

یکی از راه‌های اخذ اقامت اروپا در لیونی خرید سهام شرکت هاست. در این روش حداقل سرمایه مورد نیاز برای شرکت در طرح خرید سهام شرکت‌ها در لتونی ۵۰ هزار یورو می‌باشد و سرمایه‌گذاران با شرکت در این برنامه مجوز اقامت موقت ۵ ساله لتونی را به‌صورت یکجا دریافت می‌نمایند. هزینه‌های ذکر شده در زیر را می‌توان در مراحلی با مدت زمان ۵ ساله پرداخت نمود:

  • ۵۰ هزار یورو سرمایه غیر قابل استرداد به سرمایه گذار
  • ۱۰ هزار یورو هزینه دولتی

با اخذ اقامت لتونی چه مزایایی در اختیار افراد قرار می‌گیرد؟

شما می‌توانید برای ۵ سال در لتونی زندگی کرده و صلاحیت اقامت دائم و تابعیت لتونی را پیدا کنید. همچنین می‌توانید به کشورهای حوزه شنگن سفر نمایید. اعضای خانواده مشمول این برنامه می‌شوند بدون اینکه هزینه اضافی در این زمینه پرداخت گردد.

eghamatreportajjk2.jpg

شرطی در رابطه با حداقل زمان اقامت برای سرمایه‌گذار و خانواده وی پیش‌بینی نشده است. شما با کسب تابعیت لتونی، طیفی دیگر از مزایا را برای خود تضمین می‌کنید. این مزایا عبارتند از:

می توانید آزادانه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. نظر به آنکه لتونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بشمار می‌رود، اتباع لتونی از حق اقامت و کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله اسپانیا، سوئد، ایتالیا، هلند، آلمان و فرانسه برخوردار می‌باشند.

گذرنامه لتونی به عنوان یکی از معتبرترین گذرنامه‌های دنیا بشمار می‌رود. با گذرنامه لتونی می‌توان به بیش از ۱۰۰ کشور در اروپای غربی، اورآسیا، استرالیا، نیوزیلند و جزیره‌های همسایه، امریکا و کانادا سفر نمود، بدون آنکه نیازی به اخذ ویزا باشد.

اتریش، مقصد دوم اروپا برای اخذ اقامت با هزینه ۵۰ هزار یورو

اتریش یکی دیگر از کشور هایی است که امکان اخذ اقامت اروپا را با هزینه‌های اندک فراهم کرده است. در کشور اتریش با هزینه‌ای بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار یورو و ارائه ایده‌های استارتاپی می‌توانید برای اخذ اقامت اقدام کنید.

برنامه کلی اقامت دائم اتریش با سرمایه کم به این صورت است که پس از گرفتن تاییدیه از AMS، برای راه‌اندازی بیزینس خود در کشور اروپایی مورد نظرتان به شما مجوز اقامت موقت داده می‌شود. برنامه اقامت موقت به این صورت است که ابتدا به شما یک کارت اقامت موقت ۲ ساله و پس از آن یک کارت اقامت موقت ۳ ساله اعطا می‌شود. پس از ۵ سال اقامت موقت، اقامت دائم شما قطعی شده و می‌توانید ۱ سال بعد در کشور اتریش و ۲ سال بعد در کشور آلمان درخواست پاسپورت و تابعیت دهید.

در این مقاله به بررسی راه‌های اخذ اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو پرداختیم و امیدواریم اطلاعات موجود در آن به خوبی راهنمای شما باشد. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها