|
کدخبر: 330407

شرایط فروش فوق العاده کوییک اعلام شد + قیمت و شرایط

پارس خودرو اعلام کرد که شرایط ویژه فروش مدل GXR-L بطور استثنایی ارائه شده است. این طرح برای عموم قابل دسترسی است و همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. با ما همراه باشید.

اقتصاد شرایط فروش فوق العاده کوییک اعلام شد + قیمت و شرایط

در طرح جدید فروش خود، پارس خودرو شرایط ویژه فروش برای محصول کوییک GXR-L را به منظور جذب متقاضیان عادی، جوانان و صاحبان خودروهای قدیمی اعلام کرد. ثبت‌نام در این طرح بدون محدودیت است و همه افراد واجد شرایط می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام نمایند.

کوییک GXR-L ازجمله محصولات گروه صنعتی سایپا است که در کارخانه پارس خودرو مونتاز می‌شود. پیش‌تر قیمت کوییک GXR-L در لیست قیمت تیرماه محصولات سایپا به همراه دیگر محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد آمده بود. حال در این طرح، خودرو کوییک GXR-L با قیمت تیرماه عرضه شده است.

تمامی متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۰ صبح برای ثبت‌ نام این خودرو به سایت فروش محصولات سایپا به آدرس http://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. ثبت‌نام در این طرح محدودیت زمانی دارد و متقاضیان تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند در طرح شرکت کنند.

فروش-کوییک

جزئیات شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L

متقاضیان باید قبل از شروع زمان ثبت‌نام کوییک GXR-L باید به سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کنند. افرادی که قبلاً این کار را انجام داده، چنانچه مشکلی در اطلاعات وجود دارد یا نیاز به به‌روزرسانی است، می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

ضمناً روش ثبت‌نام در این طرح فقط به صورت اینترنتی است و اگر فردی از طریق منابع دیکر اقدم به ثبت‌نام نماید، عواقب آن بر عهده خود اوست.

قیمت کوییک GXR-L همانگونه که گفته شد، منطبق بر قیمت تیرماه این محصول و برابر با ۳۷۹ میلیون تومان است.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها