|
کدخبر: 330736 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

لیست قیمت تشک خوشخواب | ۱۲۲ میلیون تومان برای یک خواب راحت!

تشک خوشخواب جزء مهم ترین وسایل مورد نیاز در اتاق خواب است و انواع مختلفی دارد. در این گزارش به بررسی قیمت انواع تشک خوشخواب می پردازیم.

اقتصاد   لیست قیمت تشک خوشخواب | ۱۲۲ میلیون تومان برای یک خواب راحت!

اگر شما هم به تازگی قصد خرید یک تشک را برای خوشخواب تان داشته باشید، حتما سری به سایت های اینترنتی و فروشگاه های مختلف زدید تا از قیمت های جدید انواع تشک خوشخواب مطلع شوید. تشک ها انواع و اقسام دارند و با توجه به ویژگی های خاص شان تقسیم بندی می شوند. تشک راحتی یا تشک خوشخواب، یک نوع تشک است که برای افزایش راحتی در خواب و ایجاد تجربه‌ای خوب از نظر راحتی برای افراد طراحی شده است. این تشک‌ ها از مواد با کیفیت بالا و فناوری‌ های مختلف ساخته می‌ شوند تا خوابی راحت را برای استفاده‌کنندگان فراهم کنند.

در همین رابطه خبرنگار گسترش نیوز با جستجو در سایت های آنلاین خرید و فروش قیمت جدید انواع تشک خوشخواب در بازار را بررسی کرده است که در ادامه می خوانیم.

خواب-تشک

لیست قیمت تشک خوشخواب

وقتی به بازار مراجعه کنید با انواع و اقسام تشک های خوشخواب روبرو می شوید که قیمت های بسیار متفاوتی دارد. با توجه به متریالی که ساخته شده اند و همچنین فناوری طراحی تشک ها قیمت ها نیز بالا و پایین می شود. در تصویر زیر گران ترین تشک خوشخواب های موجود در بازار را می توانید ببینید. گران ترین تشک خوشخواب در این تصویر ۱۲۲ میلیون تومان قیمت دارد.

فروشنده در معرفی تشک خوشخواب ۱۲۲ میلیون تومانی گفته است که این تشک الیاف نانواسمارت هوشمند دارای سه فنر های کینگ دارد و  همچنین دارای خاصیت طبی ارتوپدیک و خاصیت تابستانی و زمستانی پد هایلو مموری دارد به طوری که کاملا بدن را به هنگام خواب در بر میگیرد. این تشک تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم به ازای هر نفر قطر دیواره ی ۴۶ سانتیمتر را دارد و همچنین دارای پد ضد کمردرد است که به هنگام خواب با حالت بدن حالت گرفته و باعث پیشگیری از گرفتگی عضلات می گردد. 

تشک-خوشخواب

قیمت تشک خوشخواب ارزان در بازار

همیشه شرایط در بازار به سمت کالاهای چند ده میلیونی نمی  چرخد و شما با کمی جستجو می توانید تشک خوشخواب های ارزان تری را نیز بخرید. ولی با توجه به قیمت کیفیت تشک خوشخواب ها نیز دستخوش تغییر می شود و باید به آن توجه کنید.

در تصویر زیر چند نمونه تشک خوشخواب ارزان را می بینیم که ارزان ترین آن مربوط به یک تشک خوشخواب یک نفره است که قیمت آن ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است. قیمت تشک خوشخواب ۲ نفره نیز در این تصویر ۱۰ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

تشک-خوشخواب-ارزان

معرفی انواع تشک خوشخواب در بازار

تشک های خوشخواب موجود در بازار تنوع زیادی دارد. به عنوان مثال تشک حافظه فراگیر (Memory Foam)از موادی تشکیل شده‌اند که به وزن و حرارت بدن حساسیت دارند و شکل بدن را در طول زمان به خوبی اتخاذ می‌کنند. تشک لاتکس نیز از لاتکس طبیعی یا مواد لاتکس مصنوعی که انعطاف‌پذیری بالایی دارند و به شکل بدن خوابنده تلفیق می‌شوند.

تشک-خوشخواب-ارزان

تشک ممفیت (Innerspring) از فنرهای فلزی برای ایجاد ساختار استفاده می‌کنند و معمولاً با لایه‌های مختلف فوم پوشش داده شده‌اند.تشک هیبرید (Hybrid)از فنرهای فلزی و لایه‌های حافظه فراگیر یا لاتکس استفاده می‌کنند.تشک هوا (Air Mattress)از یک یا چند بخش قابل تنظیم هوا برای تنظیم سختی و نرمی استفاده می‌کنند.تشک خنک‌کننده (Cooling Mattress) دارای فناوری‌های خنک‌کننده برای کنترل دما و جلوگیری از گرمای بیش از حد هستند.تشک ضد حساسیت (Hypoallergenic Mattress)از موادی ساخته شده‌اند که جلوگیری از جمع‌آوری غبار، قارچ، و حساسیت‌های دیگر را دارند. تشک تنظیم فشار (Adjustable Mattress)، تشک‌هایی است که ارتفاع و سختی آن‌ها قابل تنظیم است.

توجه داشته باشید که انتخاب تشک مناسب بر اساس سلیقه شخصی، نیازهای خواب و وضعیت فیزیکی هر فرد متفاوت است. از این رو، انتخاب تشک خوشخواب به میزان زیادی به سلیقه و نیازهای هر فرد بستگی دارد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها