|
کدخبر: 305620 فرشته صائمی

گفتگوی گسترش‌نیوز با کارگر معدن طزره:

علت انفجار معدن طزره مشخص شد/ کپسول‌های آتش‌نشانی از کار افتادند

کارگر معدن طزره گفت: کارگران در معدن مشغول کار بودند که گاز خود معدن منجر به انفجار شد. البته این انفجار در قسمت استخراج معدن و به عبارتی در دل کوه اتفاق افتاد.

اقتصاد علت انفجار معدن طزره مشخص شد/ کپسول‌های آتش‌نشانی از کار افتادند

شب گذشته خبری مبنی بر انفجار در معدن طزره که در شمال شهرستان شاهرود قرار دارد، منتشر شد، در جزئیات این خبر گفته شد که 6 کارگر جان خود را از دست دادند. در حالی خبر انفجار در معدن طزره منتشر شد که پیش از این گسترش‌نیوز در گزارش اختصاصی خود به خالی بودن کپسول‌های آتش‌نشانی این معدن خبر داده بود. ( اینجا بخوانید)

حادثه شب گذشته معدن طزره منجر به این شد که خبرنگار گسترش‌نیوز در گفتگو با یکی از عوامل معادن که در محل حادثه حضور داشته گفتگو کند.

این کارگر معدن طزره در گفتگو با خبرنگار گسترش‌نیوز پیرامون جزئیات حادثه شب گذشته معدن مذکور گفت: بنده در محل حادثه حضور داشتم.  کارگران  در معدن مشغول کار بودند که گاز خود معدن منجر به انفجار شد. البته این انفجار در قسمت استخراج معدن و به عبارتی در دل کوه اتفاق افتاد.

او در پاسخ به اینکه کپسول آتش‌نشانی به همراه کارگر بوده یا خیر؟ افزود: کپسول‌های آتش‌نشانی معدن طزره همچنان خالی هستند بنابراین زمان وقوع حادثه کارآیی ندارند.

این کارگر معدن طزره درباره وضعیت بیمه کارگران معدن طزره تصریح کرد: کارگران بیمه بودند البته بیمه آنها شرکتی است.

او در مورد زمان رسیدن نیروهای امداد و نجات به محل وقوع حادثه خاطرنشان کرد: به محض اینکه انفجار صورت گرفت همه نیروهای امدادی خود را به محل حادثه رساندند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها