|
کدخبر: 331502

دوج کوین به زودی همه را سوپرایز می کند | این تاریخ مهم را فراموش نکنید

در روزهای اخیر، نرخ ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) افزایش چشمگیری داشته است. درحال‌حاضر، نرخ این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۱۳۸۱ دلار قرار گرفته و به سقف روزانه ۰.۱۳۵۶ دلار رسیده است.

اقتصاد دوج کوین به زودی همه را سوپرایز می کند | این تاریخ مهم را فراموش نکنید

این افزایش نرخ نشان دهنده توجه و استقبال بیشتر سرمایه‌گذاران و کاربران به این ارز دیجیتال است. دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار در میان سرمایه‌گذاران رمزارزها به شمار می‌آید و نوسانات قیمتی آن همواره مورد توجه فعالان این حوزه قرار دارد.

بررسی و پایش روند تغییرات قیمت دوج کوین می‌تواند برای سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال مفید و راهگشا باشد تا تصمیمات سرمایه‌گذاری خود را متناسب با شرایط بازار اتخاذ کنند.

حرکت صعودی اخیر نرخ دوج کوین که بیش از سه درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد، همزمان با خوش‌بینی فعالان در بازار کریپتو، به‌ویژه افزایش بیت کوین به اوج ماهانه، رخ داده است.

تحرکات نهنگ‌ها نشانه‌ای از افزایش احتمالی نرخ دوج کوین

به‌تازگی، Whale Alert انتقالات بزرگ دوج کوین را شناسایی کرده است که می‌تواند به معنای تغییرات نرخ بعدی آن باشد. به‌ویژه، دو انتقال بزرگ هر کدام ۴۰۰ میلیون دوج به ارزش بیش از ۵۰ میلیون دلار انجام شده است. این مقادیر بزرگ از پلتفرم رابین‌هود به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است. در همین مدت، رابین‌هود نیز مقادیر کوچک‌تری از دوج را به کیف پول‌های داخلی خود منتقل کرده است.

گیرنده این انتقالات بزرگ اکنون بیش از ۳۱ میلیارد دوج کوین، به ارزش تقریبی چهار میلیارد دلار در اختیار دارد. این فعالیت‌ها، همراه با یک انتقال بزرگ دیگر از ۳۷۰ میلیون دوج کوین در اوایل ماه، نشان‌دهنده افزایش علاقه نهنگ‌ها به دوج‌کوین است.

رسیدن دوج کوین به اوج ماهانه

افزایش اخیر نرخ دوج کوین به بالاترین سطح این ماه باعث افزایش ۱۹ درصدی علاقه معامله‌گران شده است. این شور و اشتیاق با عملکرد چشمگیر دوج کوین منعکس می‌شود. نرخ این میم کوین با افزایش ۱۸.۸۲ درصدی در این هفته و ۶.۶۴ درصدی در ماه گذشته، امیدواری را در کسب سودهای بیشتر، شبیه به رالی‌های پیشین آلت کوین‌ها افزایش داده است.

با این حال، در میان این احساسات صعودی، هشدارهایی در مورد اصلاحات قیمتی وجود دارد. نمره "GREED" ۷۴ در شاخص ترس و طمع کریپتو نشان می‌دهد بازار ممکن است در سطح بیش از حد خوش‌بینانه باشد. با وجود این هشدارها، ترکیبی از افزایش نرخ و افزایش علاقه معامله‌گران همچنان باعث تقویت خوش‌بینی می‌شود، و گمانه‌زنی‌ها را در مورد ادامه‌ افزایش نرخ دوج کوین مانند عملکرد گذشته‌اش تقویت می‌کند.

افزایش پذیرش و معاملات نهنگ‌ها

چشم‌انداز بازار دوج کوین با افزایش پذیرش و افزایش آدرس‌های فعال که اکنون به ۵.۲۴ میلیارد نزدیک شده‌اند، روشن‌تر می‌شود. این ارز دیجیتال همچنین فعالیت‌های نهنگ‌های قابل‌ توجهی را تجربه کرده است، همراه با حجم معامله ۸.۳۲ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت گذشته. این تحولات باعث افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران می‌شود.

پیش‌بینی نرخ دوج کوین

قیمت دوج کوین درحال‌حاضر ۰.۱۳۸۱ دلار است. این ارز دیجیتال در یک کانال صعودی تعریف‌شده در حال حرکت است. سطوح کلیدی نرخ برای دوج کوین شامل سطح محوری ۰.۱۳۰۱ دلار است. مقاومت نزدیک در ۰.۱۴۳۶ دلار و سطوح مقاومت بعدی در ۰.۱۴۹۳ و ۰.۱۵۵۰ دلار قرار دارند. سطوح حمایتی از ۰.۱۳۰۰ دلار شروع می‌شوند و به‌ترتیب شامل ۰.۱۲۵۲ و ۰.۱۲۳۷ دلار هستند.

دوج-کوین۱

شاخص‌های تکنیکال نیز نشان‌دهنده‌ شرایط نزدیک به خرید اشباع هستند، اما هنوز امکان حرکت صعودی بیشتر قبل از یک اصلاح قابل‌ توجه وجود دارد. شاخص RSI با مقدار ۶۵.۸۹ نشان می‌دهد دوج ‌کوین نزدیک به شرایط خرید اشباع است، اما هنوز امکان حرکت صعودی بیشتری قبل از اصلاح وجود دارد. ۵۰ EMA نیز با مقدار فعلی ۰.۱۲۳۷ دلار حمایت قوی ارائه می‌دهد، به‌ویژه بالاتر از سطح ۰.۱۳۰۰ دلار که برای حفظ روند صعودی فعلی حیاتی است.

الگوی صعودی فعلی به‌خوبی به وسیله کانال صعودی و سطوح حمایتی قوی پشتیبانی می‌شود. تا زمانی که دوج‌کوین بالاتر از سطح حمایتی ۰.۱۳۰۰ دلار باقی بماند، چشم‌انداز بازار برای ادامه‌ رشد به سمت سطوح مقاومت بالاتر مطلوب است. با توجه به روندها و شاخص‌های فعلی، گمانه‌زنی‌ها در مورد رسیدن دوج کوین به ۱۰ دلار در حال افزایش است.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها