|
کدخبر: 333352

ورود نوستالژی گیمرها به دنیای ارز دیجیتال | رقابت رمزارزها در بازار بالا گرفت

سونی در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی سونیوم (Soneium)، یک بلاکچین لایه ۲ (Layer 2) بر پایه اتریوم است. این بلاکچین با همکاری استارتل (Startake) توسعه یافته و هدف آن افزایش مقیاس‌پذیری و پذیرش عمومی است. این ابتکار بر ادغام فناوری بلاکچین در زندگی روزمره تمرکز دارد و به بخش‌هایی نظیر سرگرمی، بازی و امور مالی توجه ویژه‌ای دارد.

اقتصاد ورود نوستالژی گیمرها به دنیای ارز دیجیتال | رقابت رمزارزها در بازار بالا گرفت

 

گروه سونی، با همکاری استارتیل (Startale)، در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی سونیوم، بلاکچین لایه ۲ اتریوم است که برای افزایش مقیاس‌پذیری و کاربرپسندی طراحی شده است. هدف این حرکت استراتژیک، رهبری فناوری وب ۳ و پذیرش بلاکچین با ادغام دسترسی گسترده جهانی سونی با قابلیت‌های پیشرفته بلاکچین است.

شبکه آزمایشی آتی این شبکه، با فناوری zkEVM شبکه ارستار (Astar)، بر آوردن برنامه‌های وب ۳ به بخش‌هایی مانند سرگرمی، بازی و امور مالی تمرکز خواهد کرد. سونیوم قصد دارد به چالش‌های کلیدی بلاکچین مانند مقیاس‌پذیری، امنیت و دسترس‌پذیری پاسخ دهد و خود را به عنوان یک بازیگر مهم در چشم‌انداز وب ۳ قرار دهد.

شرکت-سونی

سونیوم؛ انقلابی جدید در فناوری بلاکچین

یکی از ویژگی های اصلی سونیوم تاکید آن بر مقیاس پذیری و کاربر پسند بودن آن است که آن را به یک پلتفرم نویدبخش برای پذیرش گسترده فراتر از کاربران سنتی وب۳ تبدیل می‌کند.

زیرساخت فنی این بلاکچین مبتنی بر اکوسیستم سوپرچین خواهد بود که از فناوری OP Stack آپتیمیزم استفاده می‌کند. این فناوری، مقیاس‌پذیری اتریوم را با اجازه دادن به زنجیره‌های متعدد برای عملکرد منسجم و به طور قابل توجهی توان عملیاتی تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد. این بنیاد قصد دارد تا سونیوم را به عنوان یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی در تلاش‌های مقیاس‌پذیری بلندمدت اتریوم، با هدف نهایی دستیابی به «مقیاس‌پذیری در سطح اینترنتی» قرار دهد.

سوتا واتانبه (Sota Watanabe)، بنیان‌گذار استارنتورک و مدیرعامل استارتیل تایید کرد: ما قصد داریم به سوپرچین (Superchain) نیز بپیوندیم. ما می‌خواهیم با بیس همکاری کنیم تا این صنعت را از طریق همکاری به جلو ببریم.

واتانابه در ادامه اظهار داشت: من عمیقا به بیس و سهم قابل توجه آنها در این صنعت احترام می‌گذارم و معتقدم کاربران ما با هم تداخل پیدا نمی‌کنند. ما افراد عامه را هدف قرار می‌دهیم. برای وب ۳ هنوز خیلی زود بوده و بازاری برای رقابت بسیار کوچک است.

برنامه‌های آتی سونیوم شامل محافظت از حقوق سازندگان و توسعه مکانیزم‌های جدید برای تقسیم سود منصفانه بین سازندگان و طرفداران است. کانال‌های توزیع گسترده سونی و حضور تثبیت شده در صنایع مختلف نقش مهمی در پذیرش فناوری وب ۳ در میان مخاطبان وسیع‌تری ایفا کرده و آن را برای مصرف‌کنندگان روزمره قابل دسترس‌تر می‌کند.

راه‌اندازی شبکه آزمایشی به توسعه‌دهندگان دسترسی به جزئیات فنی و ابزارهای لازم برای ساخت بر روی سونیوم را فراهم و نوآوری در فضای وب را تشویق می‌کند. همانطور که سونی به کاوش در فناوری بلاکچین ادامه می‌دهد، سونیوم یک نقطه عطف مهم در تکامل اکوسیستم های دیجیتالی است.

شرکت‌های وب۳ از جمله اپتیمیزم (Optimism)، سیرکل (Circle)، آلکمی (Alchemy)، گراف (The Graph) و چین‌لینک (Chainlink) به عنوان شرکای فناوری برای راه‌اندازی شبکه آزمایشی سونیوم پیوسته‌اند. سونیوم ابزارهای داخلی برای کمک به توسعه‌دهندگان در ایجاد برنامه‌های منطبق با قوانین جهانی ارائه خواهد داد. گروه سونی قصد دارد از طریق سونیوم، خدمات جدیدی مرتبط با کسب‌وکارهای خود ایجاد کند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها